FB pix VoIP telefonie met VM1 - Artikelpost

VoIP telefonie met VM1

PDF versie | Print Versie | Html Versie Auteur: | Via Artikel Post
Gezien: 611 | Aantal woorden: 413 | Datum: | 0 commentaar

Het bedrijf VM1 biedt kwaliteitsoplossing op het gebied van Voice over IP (VoIP). De afkorting VM1 staat voor “vast en mobiel in één”. Het bedrijf biedt namelijk producten aan op het gebied van VoIP zakelijk, waarmee bedrijven kunnen besparen op telefoniekosten en hun bereikbaarheid kunnen verbeteren en vergroten. Door onder andere vaste en mobiele telefonie te integreren, bespaart een bedrijf al gauw tot 40% op telefoonkosten.

Producten VoIP zakelijk




Wanneer je als bedrijf jezelf wil ontwikkelen op VoIP zakelijk gebied, biedt VM1 verschillende producten aan: VM1 Connect, VM1 Mobile Connect, VM1 Hosted en VM1 Hosted Mobile.

VM1 Connect
VM1 Connect is geschikt voor alle typen telefooncentrales en maakt het mogelijk voor werknemers om onderling gratis te bellen. Hetzelfde geldt voor verschillende vestigingen van hetzelfde bedrijf. Dankzij VM1 Connect bent u voor bijna 100% bereikbaar voor uw klanten.

VM1 Mobile Connect
Een VoIP oplossing zoals VM1 Mobile Connect maakt het mogelijk vaste en mobiele telefonie te integreren. Mobiele telefoons worden met een eigen bestaande VoIP telefooncentrale verbonden. Dit maakt het onder andere mogelijk om interne nummers voor mobiele toestellen te gebruiken. Bovendien kan men meerdere nummers per simkaart installeren. Dit bespaart in de kosten.

VM1 Hosted
Dit product is extra aantrekkelijk wanneer een bedrijf veel telewerkers in dienst heeft of veel medewerkers die vanaf verschillende locaties actief zijn. Met VM1 Hosted zijn werknemers altijd op hetzelfde interne nummer bereikbaar. Alle locaties bellen via dezelfde externe telefooncentrale, wat weer besparingen op telefoniegebied opleveren. Als bedrijf kun je kostenneutraal overstappen en krijgt u niet meerdere facturen, maar één overzichtelijke factuur van de gemaakte kosten en dergelijke.

 

VM1 Hosted Mobile
Om altijd bereikbaar te zijn voor uw klanten kunt u mobiele en vaste telefonie laten integreren. Dankzij deze integratie kan de receptioniste, of wie dan ook, de status van een mobiele telefoon zien. Zo kan zij dus altijd zien of er een medewerker beschikbaar is voor een bellende klant. Ideaal, want klanten hoeven niet meer te wachten. 

Over de Auteur

Schrijft artikelen over verschillende onderwerpen. Van telecom tot huis, tuin en keuken artikelen. 

Gerelateerde artikelen


- deel dit artikel met anderen


Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen

Commentaar RSS

Geen commentaar geplaatst.

Commentaar toevoegen

Je hebt geen toestemming om commentaar te geven. Als je inlogt dan mag je misschien wel commentaar toevoegen.
BoekenBoeken

Artikel Kenwoorden



Top Auteurs

Niels78
[393 geplaatste Artikelen] feed
gerardkempers
[393 geplaatste Artikelen] feed
BrianA
[214 geplaatste Artikelen] feed
Janwillemhar1990
[186 geplaatste Artikelen] feed
sannevermeulen
[150 geplaatste Artikelen] feed
Posterwinkel
[123 geplaatste Artikelen] feed
artikelplaatsen
[113 geplaatste Artikelen] feed
Admin
[111 geplaatste Artikelen] feed
LoraineQuel
[76 geplaatste Artikelen] feed
Relatiegeschenken Gullegever.nl
[75 geplaatste Artikelen] feed


artikelpost logo