Zakelijke telecommunicatie
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: Crossmedia | Via Artikel Post
Gezien: 581 |
Aantal woorden: 346 |
Datum: Thu, 19 Jan 2017 |
0 commentaar
Zakelijke telecommunicatie is een belangrijk instrument voor bedrijven. Het stelt bedrijven in staat om effectief te communiceren met klanten en het leveren van goede klantenservice. Zakelijke telecommunicatie is ook een belangrijk element in teamwork, zodat werknemers gemakkelijk samen kunnen werken, ongeacht waar ze zich bevinden. Mobiele telecommunicatie geeft bedrijven de mogelijkheid om flexibel werken in te voeren, zodat werknemers efficiënt kunnen werken vanuit huis. De introductie van smartphones geeft medewerkers betere productiviteit en de mogelijkheid om te bewegen.
Klantenservice met zakelijke telefonie
De telefoon blijft een belangrijk middel van een klantenservice strategie. Door het gebruik van telefoon management technieken, kunt u inkomende gesprekken snel afhandelen, zelfs wanneer lijnen bezet zijn. Als alternatief kunt u bellers de mogelijkheid bieden om te kiezen uit een reeks opties, zoals "Druk op '1' voor Administratie", of Druk op '2' voor Verkoop . "U kunt ook gebruik maken van de telefoon om proactief contact met klanten te onderhouden.
Zakelijke telecommunicatie op Afstand
Als uw medewerkers in verkoop, technische en service teams een groot deel van hun dagen doorbrengen met collega's, het bezoeken van klanten, het werken vanuit huis of op reis, kan mobiele telecommunicatie hen helpen om essentiële contacten te onderhouden en productiever werken terwijl ze onderweg zijn. Het blijkt dat 40 procent van alle telefoni verkeer gaat naar werknemeners die vaak op afstand worden bereikt via mobiele telefonie.
De uitkomst van Smartphones
De toenemende complexiteit van de smartphones maakt mobiele telecommunicatie een integraal onderdeel van een bredere communicatiemogelijkheid. Werknemers kunnen dezelfde telecommunicatie-toestel gebruiken om toegang te krijgen tot gegevens, verzenden en ontvangen van e-mails, het werken aan bestanden of deelnemen aan multimedia conferenties. Volgens de Cisco, zijn gegevensintensieve toepassingen de belangrijkste component van de groei van het communicatienetwerk verkeer.
Over de Auteur
Telefonie is een veranderen wereld wat ons bereikbaar maakt. Een wereld zonder telefoon is niet meer te bedenken.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen