Zorgen voor binding met klanten in de regio met een regionaal telefoonnummer
PDF versie | Print Versie | Html Versie
Auteur: KarlijnvKlaveren | Via Artikel Post
Gezien: 376 |
Aantal woorden: 460 |
Datum: Mon, 4 May 2020 |
0 commentaar
Binding met de klant is voor een bedrijf cruciaal om succesvol zaken te doen. Tegenwoordig zijn er tal van manieren waarop er contact is tussen de klant en het bedrijf. Met live chats, WhatsApp en Twitter zijn er de afgelopen tientallen jaren behoorlijk wat kanalen bijgekomen. Toch blijft de telefoon nog steeds een van de meest verkozen en effectieve contactmethodes. De reden hiervoor, is dat de telefoon voor veel mensen persoonlijk voelt omdat je direct met iemand praat en je vaak ook direct antwoord krijgt op je vraag. Om succesvol zaken te doen in is het belangrijk dat je ook in de regio’s waar je misschien niet een vestiging hebt een gelokaliseerd telefoonnummer hebt. Met een zakelijk regionaal telefoonnummer kun je jouw diensten lokaliseren en is het telefoonnummer vanuit elke regio laagdrempelig en toegankelijk.
Maak contact voor de klant nog laagdrempeliger
Nederland is niet bepaald het grootste land, maar Nederlanders zijn over het algemeen erg trots op waar ze vandaan komen en voelen zich ook verbonden met de regio waarin ze wonen of vandaan komen. Zo is er natuurlijk het verschil tussen de randstad en de provincie, maar ook sentimenten tussen Rotterdam en Amsterdam bestaan. Als bedrijf wil je hier natuurlijk zoveel mogelijk van profiteren en wil je voorkomen dat dit conflicten oplevert. Door bijvoorbeeld voor de regio Rotterdam gebruik te maken van een 010 nummer zul je merken dat dit een stuk beter werkt dan een 020 nummer of een provinciaal nummer. Een lokaal telefoonnummer voelt vertrouwd voor de klant en maakt het telefoonnummer een stuk toegankelijker. Een lokaal telefoonnummer is een eenvoudige stap om je producten of diensten op regionaal niveau beter aan de man te brengen.
Hetzelfde gemak en verbeterde dienstverlening met een regionaal telefoonnummer
Een regionaal telefoonnummer biedt zeer veel voordelen op het gebied van de betrouwbaarheid en de uitstraling in de regio. Het voordeel is dat wanneer je deze regionale nummers aanschaft dit voor het bedrijf verder geen verschil hoeft te maken. Het nummer kan op dezelfde manier worden doorgeschakeld naar de huidige telefooncentrale. Het is dan ook niet zo dat het bedrijf gevestigd hoeft te zijn in de regio waar het nummer bij hoort. In sommige gevallen kan het niet hebben van een regionaal nummer zelf leiden tot gemiste handel, omdat mensen liever zakendoen met een bedrijf gevestigd in de regio.
Over de Auteur
Karlijn is medewerkster bij een specialist in zakelijke VOIP telefonie.
Gerelateerde artikelen
- deel dit artikel met anderen
Beoordeling: Nog niet beoordeeld
Login om te stemmen